Alla inlägg under oktober 2008

Av Patricia - 23 oktober 2008 14:55

Arbeta...Hitta en liten bild på min arb plats...

Ligger himla fint till....Ville bara visa....

Av Patricia - 23 oktober 2008 14:23

Varför kan man aldrig få så mycke pengar, så man kan känna sig nöjd???

Va o kolla vad jag får i lön, visst skapligt får man väl

men vill ha MER...Finns ju alltid en massa hål o stoppa dom i...

Dotterns nya glasögon tex, inte dyrt men en x-tra utgift....hua hua....

ja ja...är väl bara o jobba mer, o på tal om det...så ska jag arbeta i natt...

Skönt på ett sätt, blir långt o gå hemma hela dagarna o inte gör så mycket...

Ha en skön tor e-m, kanske skriver mer sen.....

Av Patricia - 22 oktober 2008 22:13

Att ni skulle få en glimt av en av mina andra tatueringar...

Har ett par till, ska fota o lägga in dom oxå....


MEN nu är det godnatt...osv....

Av Patricia - 22 oktober 2008 22:07

Jaha....lite mer har jag lärt mig idag...

Har fått till en bild på egen hand (nästan, dottern hjälpte lite)

Hopas alla ni har haft en bra dag, imorogn är det sov morgon

o sen jobba hela natten....

Så här med säger jag BARA Godnatt sovgott

Av Patricia - 22 oktober 2008 14:56

Mycke ska man lära sig innan man kan allt...ASG

Håller på o ska hämta lite bilder hit, men det funkar inte

Får fråga dotter, eller Ella hur man gör.

Skriver mer sen, när jag har kommit på hur man gör....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards