Alla inlägg under november 2008

Av Patricia - 30 november 2008 21:46

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=9290




ASG...är det en annan när man är ute o dansar...

Av Patricia - 30 november 2008 19:28

Kul att alla kom till kalaset...

Alltid roligt o träffas, men det blir en ljud nivå som mn inte är riktigt van vid...

Ronja hade fixat tårtorna, lägger ut en bild på en av dom...

Tack min dotter för en fin dag, hoppas du känner lika...

Älskar dig.....

Av Patricia - 30 november 2008 10:52

För 18n år sen va jag den lyckligaste mamman i hela världen.

Jag (vi) hade fått den finate flickan, u låg brevid mig o jag kunnde inte ta ögonen ifrån dig.

Du med dina röda äppel kinder, små små händer, o din plut mun

hade kunnat äta upp dig.

Du är den finaste o bästa flicka en mamma kan ha. Älskar dig så mycket.

Grattis på din dag, hoppas den blir den bästa.....

Kramar Mamma

Av Patricia - 30 november 2008 00:01

Mormor o Robin

Av Patricia - 29 november 2008 23:57

Och trevligt sällskap, mer behövs inte för en trevlig lör kväll

Va o käka, Black and White så himla gott.

Nu hemma igen o trött som en gnu, ska lägga mig o kolla tv en stund...

Hörs imorgon. Lägger in lite bilder från ikväll

Av Patricia - 29 november 2008 15:30

Mat är gott, speciellt om man  slipper laga den själv.

Ska ut o käka i kväll med släkten, Ronaj fyller ju imorogn o då börjar vi o fira henne lite nu ikväll...

Skriver mer senare o talar om hur trevligt vi haft det....

Av Patricia - 28 november 2008 05:31

Varför kan jag inte sova....

Sitter nu här igen, tidiga morgon...


Jobbar inatt sen, o imorgon har jag sem

ska med min familj, syskon syskonbarn respektive gå ut o käka med min dotter.

Hon fyller 18 år på sön, ska bli skoj,

Tårt kallas sen på sön eftermiddag.

Ska nu fixa frukost mackorna till henne, sista dagen på hennes praktik....

Hörs senare...Kramiz

Av Patricia - 27 november 2008 19:35

Så fin den blev...

Eller hur.... :-)

Ovido - Quiz & Flashcards