Alla inlägg under november 2009

Av Patricia - 22 november 2009 15:18

Ja idag så tar jag min 1års medalj som nykter...

känns så skönt...

Haft lite ångest, men kom på hur jag måde den här sista veckan för ett årsen...

men nu mår jag bra...o vill fortätta må såhär i resten av mitt liv...

Rökningen går det bra med oxå, är fortfarande rökfri.

Fick en bok av min syster, äntligen icke rökare ska läsa den ikväll

vet att den är bra, har hört det från många....

Av Patricia - 21 november 2009 13:27

Mmmm så är det, inte nog med jag "fyller" ett år som nykter på sön 22/11 jag har då oxå hållt upp med ciggen en vecka...så himla skönt...gå mycke bättre än jag hade trott peppar mig o säger att jag aldrig mer ska röka i hela mitt liv...hoppas o tror på det oxå....

Jobbar helgen så jag ha nyss vaknat oxå.... Taco ligger där nere o sover för fullt det lilla livet...han blir 10 mån den 7/12 mattes gulle gris....

Ska ner o bada o försöka vakna nu...ha en fortsatt trevlig helg...PoK

Ovido - Quiz & Flashcards