Alla inlägg under juli 2009

Av Patricia - 4 juli 2009 13:29

Det blir en dag i bland jag skriver ett par rader....

Har väl inte varit något direkt o skriva om, mer än att jag va hos Ewa o sov kvar ute på landet....JAG asfalts mäniskan...haha

men det va riktigt skönt, satt i solen från halv nio till fyra på eftermiddan o bara lapa sol.

Åkte till kallkbrottet o bada hundarna(Wille o Gustav) JA Ewa o jag tog ett dopp oxå....så skönt....men gillar inte o bada där, eftersom dom sänkte en kille där för flera år sen tycker det är läskigt...man vet aldrig vad som ligger på botten bättre med parken badet....ser ända ner o vet att det inte ligger folk där o skvalpar runt iallafall.....

Ska kika runt här på datan nu när jag änså sitter vid mors data...

Ha en skön helg.....kram kram

Av Patricia - 1 juli 2009 08:11

O börja packa, ska ju flytta snart....

Behöver inte packa så noga, ska ju bara tre våningar upp....men det är ju en del o rensa ur o så...


Annars flyter livet på, solen gassar o det är solväder ute på baksidan...

så himla skönt.Idag ska ajg ner på stan med syster, ska lura henne o ta en glass på torget, FAST vi åt i Slagsta i går kväll....Glass är så himla gott i värmen...

Nu ska jag ner o slänga mig i sängen en stund...sen gå mewd Taco innan det blir för varmt ute....

Tarsen under dagen bara fler o kortare kiss turer....

Ha en skön dag, så hörs vi....Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards