Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Patricia - 7 augusti 2009 09:03

Haha...tur man vet ....

Trode vi skulle börja jobba på tis...

Men Ewa ringde chefen...o det är nu så.....att vi är lediga fram till natten den 18/8...så vi får va hemma ett tag till...skönt....

Va bara ett lite tillägg.....Kram igen...

Av Patricia - 7 augusti 2009 08:56

Ja visst har jag gjort det...

Trode jag fick en hjärtinfarkt eller propp i ons morse...

satt i soffan o gjorde ingeting, o rätt som det va så högg det till i ryggen (skulderbladet mer) o sen kunde jag inte andas ordentligt, ringde o fråga vad jag skulle göra...så det blev Akuten direkt, sen en massa prover o lungröntgen, men alla prover va bra, så efter ett sömnlös dygn så fick jag åka hem....skönt....


Sen i går kväll hade vi(Ronaj Taco o jag) tråkigt....så Daniel (min bror) kom o hämta oss, skulle ut till dom i husvagnen o fika lite...

men bilen gick sönder så vi höll på o bli strandsatta där ute...på landet(o som dom som känner mig vet.... är jag en asfaltsblomma...)

Men efter ett lite runt ringande så hitta vi Emil, dewn snällaste....han kom o hämta oss....Tack så jätte mycke.....

Ta inte det här Fel Daniel o Agneta, vi satt inte i sjön...men borta bra hemma bäst....*L*.... Kramar till alla....


Idag blir det varmt, ca 30 grader har jag sett...så det blir baksidan o solstolen.... Nu sk ajag fika lite.....Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards