Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Patricia - 22 januari 2010 06:37

Mmmmm 22/1...14 mån idag.....fatta inte en droppe alkohol på 14.... så jäkla skönt, att man inte har förstått det förut att det är så här man ska må....

visst finns det dagar när allt är piss tråkigt, men vems liv går på rosenbland varje dag...ja inte mitt iallafall...


Nä, har fått så mycke... en skön lever, två härliga njurar...mmmmm min fina hund Taco...o framför allt...mina barn....älskar dom mest...har verkligen fått upp ögonen för vilka fina o trevliga barn/familj syskon mamma, vänner jag har...igentligen ett himla rikt liv....


Nu ska jag kolla så dottern kommer upp, men ni får alla ha en skön fre....själv blir det jobb i helgen...så jag sover o jobbar...Puss o Kram syns på stan.... haha va rolig jag e.....

Ovido - Quiz & Flashcards