Alla inlägg den 4 april 2010

Av Patricia - 4 april 2010 22:41

Ja o snart ska jag gå o lägga mig...

Har haft en sååååå härlig sön e-m med min dotter Ronja...vi har legat o aoftat igen två filmer...först Flickan so lekte med elden, sen tog vi paus o gick en tur med Taco, efter komSabina upphon hade lilla kissen med sig somkanske kanske ska bli våran....o Ella ko med.

Vi rökte o snacka lite skit, sen kolla vi på den tredje av filmerna...Luftslottet som sprängdes....så jäkla bra filmer...kan starkt rekomendera dom..

Nu har jag vart ute på en sista kiss tur med Taco, borstat tänderna o bloggat en stund, ska röka en cigg o sen dyka i säng...


Säger nu bara.....Godnatt o sov gott...puss puss

Av Patricia - 4 april 2010 08:15

Ja som vanligt uppe med tuppen....

skratta åt Taco.... när jag gick upp, bredde han ut sig i hela sängen o gäspa stort...

Så jag gick upp, o han somna om....

Idag ska vi se om syster kommer hit o käkar lite av maten som vi åt igår, hon har ju jobbat hela helgen o kunde inte vara med .


Ska snart ut med doggen, verkar vara skönt ute, solen skiner o jag har 6 grader i fönstret...

Skriver mer senare...ni alla får ha en skön sön...o en fortsatt trevlig påsk...kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards