Alla inlägg den 11 november 2008

Av Patricia - 11 november 2008 19:37

Har tvättat nu alla lakan handdukar o dusch draperiet...

Ska byta färg nu där inne, haft ljus rosa, ska ha vin röd nu....så fint

Bäddat rent, är så skönt när man jobbat mycket o få krypa ner i sin säng...

Sova fan halva dan imoropgn, syster yster o jag ska på stan o fika imorgon...

Nu bada en stund sen glo TV...Puss O sovgott när ni kommer dit

Av Patricia - 11 november 2008 15:20

Ja nu har jobbat, först mina nätter fre o lör, sen två x-tra nätter...

Blir fint til jul, o klappar till mig...(ego)....

Har tvättstugan nu, tar de o sen ska jag bädda rent, o slänga mig i sängen o slappa hela kvällen...

Ledig o fri till tor kväll..., sen kör jag lör morgon o sön kväll....inte lika skönt som o jobba natt...men men man kan inte få allt...

Ha en fortsatt skön eftermiddag... Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards