Alla inlägg den 27 november 2008

Av Patricia - 27 november 2008 19:35

Så fin den blev...

Eller hur.... :-)

Av Patricia - 27 november 2008 17:33

Ska nu snart iväg o tatuera mig, kl 18 sker det...

Men har redan bokat en ny tid ...igen... :-)

2Mars ska jag göra mina barns namn på vaden, o på låret ska jag ha tecknen för tro hopp o kärlek..

Ska åka nu, men  lägger ut en bild på den nya snart....

Kram

Av Patricia - 27 november 2008 04:44

Ja det är det verkligen när man vaknar den här tiden, o inte kan sova...

Vill vill sova... men efter att ha legat vaken halv tim o skruvar på sig, så börjar röksuget o kaffesuget komma...ASG

Vadå beroende...


Ska förövrigt berätta att jag min kära syster o dotter sak tatuera oss idag...igen. Vi ska ha en liten baby i ett näckros blad på under armen, som en symbol för våran Nikita som inte fick chansen o vara här hos oss.


Nu är det balkongen som gäller...smyg smyg, gnisslande dörr, så alla hör att man är vaken....Ska lägga mig sen o försöka en stund till....

Ha en skön dag.... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards