Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Patricia - 10 maj 2009 14:49

Ja jag väckte Ronja, men badade inte...tog tab sen gick jag o la mig...till halv 1 ca...Taco sov han med...ducktig vovve....

Ryggen känns inte lika ond som innan, men helt OK är jag inte.....


Pratade nyss med Ewa i tel, sa att man vågar knappt säga det högt..men Taco har blivt lugn are...inte bittsk som han har varit...

fortfarande ett uttag om dagen ca, men förut var det ju varanan tim...

min händer börjar läka oxå....undrar vad dom gav han i sissta valp sprutan...snäll vaccin kanske....*ler*


Ska laga mat nu, spagetti o k-sås blir det idag, sen jobbar jag två nätter...så då blir det ingen mat lagning av...haha...puss puss syns senare

Av Patricia - 10 maj 2009 08:55

Jag har så ont i mun rygg så jag smäller av snart...

va ut eo gick med Taco nu på morgonen, kom halv vägs...sen small det till i svanken, o senhade jag rent helveter o ta mig hem igen

sitter nu här vid köks bordt, har tagit starka värk tab, ska jobba inatt...vill inte ha ont ....


ska väcka Ronja nu, sen lägga mig i ett varfmt bad, sen lägga mig i sängen en stund...se om det blir bättre...

skriver mer sen...kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards