Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Patricia - 17 maj 2009 21:43

ja det är allt jag kan säga...

idag har han verkligen testat gränserna...jag åker väl dit för djur misshandel snart...brottas med han utre på gräsmattan som en tok

han bitts o kkar koppel värre än ja vad som helst..pyrajor är nog lugna gämnförelsevis med han...

ska prata med Linn på valp kursen, känner mig rådlös just nu, gick fan ut o tjura på balkongen när vi kom in....o han TACO satte sig o sket på halv golvet, fast vi varit ute 1 tim han o jag....roligt värre....

nähä...sova en stund o nya friska tag imorgon...hoppas jag....

sovgott alla...kram


p.s snart Gotland d.s

Av Patricia - 17 maj 2009 07:25

nu ledig i nio nätter....

ska åka till gotland på tor, komvent ang nykterheten...ska bli jätte spännande...

Ska ut med Taco nu, o sen sova en stund....men jag behöver inte sova såååå länge idag, eftersom jag får sova hemma inatt....puss o kram

skriver mer sen

Ovido - Quiz & Flashcards