Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Patricia - 19 maj 2009 22:28

min fina flicka har verkligen pysslat om mig i dag/kväll...

Hon har hjälpt mig o färga håret, filat fötterna o målat min tå naglar...

hon vill att mamma ska va fin när jag åker bort över helgen...

ska ju till Gotland för dom som inte vet...


Älskar min fina flicka så mycket...hon är världens snällaste

idag ahr jag städat o tvättat, gått en lång promenad med Taco, ronaj plocka syrener efter vägen så dom lucktar så gott i mitt kök nu...


Nu ska jag surra lite på msn, sen sova...Taco väckte mig ju kvart över 5 imorose...så börjar bli lite trött nu...

imorogn ska jag tatuera mig ...IGEN

Ska skriva mina barns namn på benet, o Taco på foten....


Men nu skajag sova om en stund...skriver mer imorogn...

Puss o Kram alla som vill ha

Av Patricia - 19 maj 2009 05:52

mmm så skönt o va ledig...gör inget att man måst eupp tidigt

bara man slipper iväg någonstans..

Igår had etaco o jag en bra dag...han fick nytt halsband o gick som en guuuud när vi va ute.


Va hos Ewa hon plocka o färga mina ögonbryn...måste stila till sig innför Gotland...haha...


Tänker röka o sen lägga mig en stuind igen...Ronja börjar inte förens 12 i dag...Sandra skule komma o klippa klorna på aco, men när vwt jag inte riktigt...


Alla får ha en skön tis...Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards