Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Patricia - 11 juni 2009 09:04

Mmm va o knäckte tillbaka min rygg i tis....

blev bättre men inte bra....jobbar en natt i natt, sen ska jag jobba dag o kväll i helgen...men vi får se hur det går....gör inget som gör att jag kan få ondare....


Skrev i det förra inlägget att jag ska flytta...men lugn...inte långt alls....3 våningar upp bara, en tvåa...tjänar fan 1000 spänn på hyran... o Ronja har ju bara ett år kvar i skolan...sen flyttar väl hon o då har jag min tvåa o kan bara flytta in i sovrummet....ska alltså campa i vardagsrummet nu så länge...


Skit väder är det ...som vanligt...typsikt svens sommar...vill ha sol sol sol...

Men men det kommer kanske till sem får vi hoppas....


Nu ska jag ner o fixa tvätten...ha en skön tor...>Kram

Ovido - Quiz & Flashcards