Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Patricia - 14 juni 2009 10:03

Ja man kan ju undra när värmen ska komma....

vill ha SOL.....gillar inte regnet...jag blir våt o Taco ännu blötare....

luktar inte så gott om våta hundar.... (men det gör jag...haha)


Va ute o åkte med Titti, Emma o Ronaj igår kväll.....gick in på Dennys o tog en KAFFE.... har itne varit där sen jag bestämde mig för att vara nykter...o inte va det så mycke o ha....Dennys alltså....

Åkte hem o slöa en stund framför TV...somna o sov gott till 8 imorse, då va det dax o ut o rasta hunden....

Nu blir det en cigg med mor, sen blir det ett bad, innan det är dax o arb ett par tim.....


Alltså.....vill ju bara påminna om att jag fyller i morgon...så vill ju gärna se grattis kommentarer här imorrrn...*leeeer*


Puss o Kram... dansa SOL dansen med mig, så önskar o hoppas vi på att den tittar fram snart.....

Ovido - Quiz & Flashcards