Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Patricia - 19 juni 2009 22:21

Nu är det kväll, o dax snart o plocka blommor.... *ler*

Ja för det ska man väl göra på idsommar...drömma om vem som man ska få....

haha..... hua tänk om man drömmer om en rätta...eller något monster.... vill jag inte göra, skiter därför i att plocka blommor o sova på...


Va uppe hos mamma o åt, mat i stora las...o jordgubbar med lös vispad grädde...mmmm såger jag bara....så jäkla gott


Nu sitter jag inne hos sonen, dom Ella o han är på fest, o Ronja förljde kusin Sara på fest.... hoppas dom har kul, jag ska snart hoppa i säng....blev ju väckt av min söta lille bror halv 7 imorse....*ler*

gör inget...är man store syster så är man....


Ska snart gå ut en snabbis med Taco...sen skajag lägga mig i in säng o sova...(dom jag skrev förut, ger fan i drömmannen)..... Puss o kram....trevlig fortsättning på midsommarkvällen....

Ovido - Quiz & Flashcards