Alla inlägg den 1 december 2008

Av Patricia - 1 december 2008 21:58

Åt så jag knappt kan gå, fick fan ont i revbennen...asg

Men gott va det, känner sig som hon på bilden, ska lägga mig i ett bad nu (för 3dje gången)... Sen krypa ner under täcket...Håll tummarna för att jag kan sova till imorognbitti iallafall, inte gå upp kl 4 imorogn...

Puss o kram...

Av Patricia - 1 december 2008 16:15

Mmmm ska äta något så gott som fisk idag...

Bjuder in min son o hans flickvän,menjag o Robin ska käka koktfisk o äggsås

Ronja o Ella ska äta fiskbullar i hummersås, inte lika gott som vi, jag o min son får.

Skriver en uppdatering när vi ätit...

Lägger även in en liten bild, så jag kan frästa era sinnen... Puss puss

Av Patricia - 1 december 2008 04:35

Kan inte sova längre än till 3 på natten, vaknar o är pigg....

Så vad göra....koka kaffe o käka frukost...


Nu är det den 1 Dec, inge snö, bara slask o grått ute...

vill vill ha snö, kolla in bilden jag hitta ute på nätet, så fiiiin.



Ovido - Quiz & Flashcards