Alla inlägg den 2 december 2008

Av Patricia - 2 december 2008 22:36

Haha... Ja det är jag...ibland...

Har stickat...ja ni läser rätt, en mobil ficka till Ronjas nya mobil

En rosa med ett blått band ...så fin så

Hon fick ju en ny mobil i pressent när hon fyllde år, o förhoppningsvis är hon väl lite rädd om den en stund iallafall, så jag gjorde en lite ficka som hon kan ha den i...

Nu är det sova om gäller.... Puss o godnatt

Av Patricia - 2 december 2008 10:26

inatt har jag sovit hela natten, vakna vid 4...

Tänkte fan nu kan jag inte somna om igen...

Men gick upp o uträtta mina behov *L*

Kröp sen ner igen, o somna o sov till 10....Mmmmm älskar o sova....

Idag blir det köksfönstret som ska få sig en omgång, lite tråkigt väder

men va fan, lika ra o ta det nu.... Puss puss skriver mer sen

Ovido - Quiz & Flashcards