Alla inlägg den 23 december 2008

Av Patricia - 23 december 2008 23:54

Utan BÅDA mina fina barn...

Är så himla stolt över att vara eran mamma...

Förstår inte att det är sant, att JAG har så fina, snälla omtänksamma, hjälpsamma....Ja listan kan bli hur lång som helst....


Vill mest av allt önska er en riktigt god jul

o samtidigt passa på att tala om hur mycket jag älskar er...

Puss o Kram....

Av Patricia - 23 december 2008 12:03

nu har jag en klapp kvar o köpa....

min syster ska ha en till, har köpt en....men vi måste ha två var...

så vi vet att vi får några...asg...barnsliga...NÄ inte vi inte.....


Va på VCT o kolla knölen....inte nog med att man har en fett knöl på magen... man ska dras med dom på armen oxå....haha...så med andra ord...

den va ofarlig.....tack o hej för tillfället....ska lägga mig en stund nu...

Ovido - Quiz & Flashcards