Alla inlägg den 25 december 2008

Av Patricia - 25 december 2008 12:28

Börja med o TACKA min underbara mamma för all god mat igår...

Hon gick upp en halv sju i går morse, börja förbereda all mat....

Vid 2 tiden kom min syster över o vi (jag ronja o hon) bytte klappar, fick dusch kräm roll on, ljus ett till ljus av min dotter, ska ta kort på de o lägga ut det här sen... ja o en mer massa smått o gott....


Kl 4 kom alla syskon o så satte vi oss o käka, som vanligt i vår familj, så äter vi på tim kanske, sen ska det dukas av o julklapparna ska ges ut....haha


Sen när den stora disken ska tas...JA då försvinner alla ner till sitt...tänk att ingen tänker på lilla mamma som har stått o lagat all mat mat, åt oss alla....nä....lite dåligt tycker jag....


Men annars så förlöp julen som vanligt....inget stor eller lite hände....

Ikväll är det som vanligt igen...arb...o senhar jag min dag helg , så det blir till o tjäna pengar.....mmmm gillar det....

Puss O kram alla o en god fortsättning....


Kommer lite bilde sen, ska ladda ner do m från kameran bara först

Ovido - Quiz & Flashcards