Alla inlägg den 13 december 2008

Av Patricia - 13 december 2008 17:37

Fan...har inget annat i huvet just nu...än MAT

ska käka tacos med mina barn ikväll...ska iväg på ett möte här först...

sen hem, o svulla i sig...kommer o lukta vitlök imorogn på jobbet...ASG

Ewa...love you....

Av Patricia - 13 december 2008 06:45

Varför? Jo för då får jag min vecko pussar av Hampus...

Han gillar inte o höra mitt tjat varje dag, om att jag vill ha en puss...

Så nu har vi bestämt att varje lör ska jag få en...MEN...

oftast har jag varit snäll....som idag....15 st står det på listan för idag...

Men det är klart...måste  ju överleva hela veckan sen, får ju nga fler förens nästa lör....

Haha

Av Patricia - 13 december 2008 06:36

OSV.... snart ljuder det ur min TV...

Älskar o titta på lucia morgon, brukar vara sååååå fint...


Cazandra kom in o sov hos sin faster...så ,ysigt, vi låg i sängen o åt chips o dipp...sprang mellan Robin o Nulle o farmor...Va ju tvungen o störa dom sådär på fre kvällen...

Nu ska jag sätta på tv...(det ända jag får sätta på) haha...

Men skriver säkert mer under dagen...Puss O Kram

Ovido - Quiz & Flashcards