Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Patricia - 6 februari 2009 15:10

Ja jag behövde lite skratt i min vardag....

Tycker, eller har tyckt ett tag att livet varit allmänt jobbigt....

Hamnar i en deppig period ibland, men det blir väl så när man börjar

o gå igenom vad man har gjort i sitt liv....


Har ju tagit beslut om att jag ska sluta dricka alkohol, har gjort mycke dumt under mina fylle perioder....

svek o hårda ord till nära o kära....

Inte för att mitt beslut om att vara nykter är jobbigt, det känns bara bra....

Men under tidens gång "vaknar" man o inser allt dumt man har gjort....

Kan inte mer än be om ursäkt, släppa o gå vidare...

Älskar mina barn o mig själv alldeles för mycket för att vilja vara full igen....

Går i samtal o försöker reda upp allt trassel som det har blivt av mitt levene...


så är det....man måste våga stanna upp o se vad man pysslar med ibland...

Nu är det tvättstugan o torka golv som gäller....

Ha en underbar fre kväll.....Kramar till er alla

Av Patricia - 6 februari 2009 15:07

Hittade en sida på Google med sjuka bilder....

Lägger upp dom här, så får ni oxå skratta lite.....





Ovido - Quiz & Flashcards