Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Patricia - 13 februari 2009 09:02

Vägde mig hos mor i morse.... :-)

O bara genom att räkna points (stavas säkert inte så) o gå med 7kg tyngder på min kropp, så har jag gått ner -2.1 kg....så jävla skoj...

fan snart kommer jag o försvinna i mitt egna arsel...ASG.....

Av Patricia - 13 februari 2009 07:15

Vilken dag o vilket datum....

Törs man gå ut i dag, eller ska man hålla sig hemma o inne hela dagen ja det är frågan....


Äch tror inte så på oturs dagar....så jag ska nog INTE sitta inne hela dag...

Ska ev till badhuset på e-m o simma...skule vara skönt o röra lite på sig....o bubbel polen lockar en hel del med....*ler*


Som vanligt vaknar jag tidigt, är ju ledig ända fram till sön kväll, så det gör inte så mycket..kan ju lägga mig i igen en stund.


Ska se till att Ronja kommer upp nu, hon sk aju till skolan...o är alltid lika seg på morgonen...

skriver mer under dagen....Puss o kram



Ovido - Quiz & Flashcards