Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Patricia - 24 februari 2009 20:34

Ja det har jag varit på ikväll...

så himla skönt.... blev helt avslappnad, hosta eller skratta inte en ända gång...

Hade det i forskyrka här i eskilstuna...

o det va precis lagom med folk, o det va SÅÅÅÅÅÅ skönt...

kunna lära sig o bara vara i sig själv....

Måste gå igen om en vecka....

Härligt...förstår inte rikigt vad som händer med mig...

allt sånt jag bara har tänkt förut, gör jag nu....

är nykter, går i samtal reder ut mina känslor i mycket...o ÄNTLIGEN meditation som jag har velat lära mig förut, men aldrig tagit tag i...


NU är det bad o natt linne som gäller....sen sänge.... imorogn möte o kurs o sen möte i morgon kväll igen....Kramar till alla som vill ha

Av Patricia - 24 februari 2009 08:23

Ja vill bara tack, för alla fina komentarer...

Känns så skönt....

Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards