Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Patricia - 9 februari 2009 18:20

Ja kom på en förkortnign till mitt nya namn...

ASG...inte asgrav..... utan Acceptera Släpp Gåvidare...smart av mig eller hur....hehe


Nu ska jag diska bada o slappa...

har varit hos Camilla på samtal...alltid skönt när man går därifrån, alltså det lät fel...

men det är så skönt när man går därifrån, man har fått lite hjärn gympa...tankarna startar o man har ett o annat o ASG....

Älskar mig själv.... :-)...EGO eller...*ler*


Nä... inte det minsta.... men det är så, att jag har börjat o gilla mig själv mer o mer....


Men ha en underbar kväll nu.... Love too all.....

Av Patricia - 9 februari 2009 11:12

Ja snacka om att ha röda ögon...

kanske får sluta med morötterna....ASG

nä skoja bara....

Av Patricia - 9 februari 2009 07:36

Ja nu är du 23 år min pojke...

Fast just idag ligger du o sover nu, men då för 23 år sen ja då är du inte född äns. Ut kom du 16:41 med akutsnitt ville bo kvar där inne...

men sörru det ville inte din mamma...

GRATTIS min fina pojke på din dag...

Älskar dig mest....

Av Patricia - 9 februari 2009 06:56

att inte boka något en mån morgon kl 9...

Är så himla trött så jag kan sitta o sova...jobbat hela helgen

inte för det va så jobbigt, men man är ju itne van o köra dagar o kvällar...

Nu ska jag till Camilla o snacka en stund, va ju ett tag sen nu....

Ska bli skönt o kul o se henne igen...

Skriver mer senare....

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards