Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Patricia - 22 februari 2009 15:50

Mmmm kan man säga....

Jag har inte druckit en droppe alkohol på 3 mån idag....

Känns så jäkla skönt, mår så bra i mitt beslut om nykterhet....

Tre mån, kommer ihåg när jag satt här 22/11 lör morgon o va så bakis så jag höll på o smälla av... Trode aldrig jag skulle kunna må så här...

Men nu, 3 mån senare....så skulle jag inte byta en enda dag av dom här för att vakna...svettig...fyld av ångest...darrig...inte våga titta någon i ögonen... Ne...TACK för att jag bestämde mig, och att det fanns/finns vänner omkring mig som har trott o tror på mig ...


Men nu ska jag ner i tvättastugan...för hur nykter jag än är...så måste tvätten tvättas, o lgh städas, sängen bäddas ren... o Ja ni vet allt sånt jag orkar göra nu....Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards