Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Patricia - 1 mars 2009 19:07

Nu så har jag gjort mig iorsning för o jobba...

Vilat en tim, o sen fått på mig 3kg vikter runt benen...alltså inte 3 på varje ben, uten båda två tillsammans.....


Ska snart gå o göra sammanlagt 4 nätter, två med Gunilla o senhar jag o Ewa mina två nätter.


Ska ju oxå tattuera mig i morgon kl 11, ska skriva Michael under min rygg tatto, alltså heter min avlidna bror....


nu ska jag surra lite med Ronja o sen är det dax o begesig av....

Puss o Kram.....

100

Av Patricia - 1 mars 2009 09:23

Tänk vad tiden går fort när man har roligt...*ler*

Jag har idag varit nykter i ett hundra dagar....fan va skönt det känns....

både för mig själv o min omgivning....haha ja jag va inte rolig som en full Pica inte......fräck i mun otrevlig efter ett visst antal öl,groggar....

Men nu kan jag vara fräck...fast på ett "nyktert" sätt... inte lika otrevlig som förr.... ja...säger igen, mår så himla bra...vaknar både lör o sön morgon, behöver inte krama toa stolen o gråta ut min smärta....

Nä...nu vaknar jag härligt frisk varje lör o sön morgon..... Tack att jag fick tillbaka mitt förstånd....




Ovido - Quiz & Flashcards