Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Patricia - 15 mars 2009 17:58

Har "lurat" ut mina barn på en vår promenad...

kollade termometern, 17 i solen visa den....så jäkla skönt va det ute...

gick o tog en fika hos syster, o kolla in nya tapeterna...blir fint när det blir klart....o den  nya sängen som jag ska sova i kommer....haha....

nu när jag har varit så duktig o gått, ska jag bjuda mig själv o Ronja på pizza.....måste få smaska ibland....

sen blir det Beck o sängen ikväll....

Ha en underbar sön kväll alla....Kram Kram

Av Patricia - 15 mars 2009 07:07

jaaaaa så himla trött är jag, vi hade en intro på jobbet

o med det menar jag att vi va tre st som jobba...o tro det eller inte...har inte varit såhär lugnt senjag vet inte när...'

Då blir tim så långa o natten oxå...

<Håller helt med min dotter, hon skrev i sin blogg att filmen i natt...

American history X är fan den bästa film som går o se...

Vet inte hur många ggr jag sett, men blir lika tagen varje gång....hemsk o sorlig på samma gång....

Nu ska jag kasta mig ner i sängen.... sova helst hela dagen... man kan ju hoppas.... skriver mer senare...

Ovido - Quiz & Flashcards