Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Patricia - 14 mars 2009 14:24

Nä...sova alltså...

Jobbat i natt, o sovit kanske 5 tim bara..

ska laga lite mat o sen lägga mig en stund igen...

har ju en natt kvar o göra....

Annars känns mitt liv helt OK, va på Ikea igår inhandla en matta till köket...ska ta lite kort sen när jag gjort i ordning mitt kök, så ni får se...


Min syster yster köpte en ny säng...så jag har planerat o pka dit när vi är ledig samtidigt...o inkvarttera mig i den...

kan ju säga som så, att hon älskar inte sin syster när hon sover...

Alltså, jag både snarkar o gnisslar tänder....men tänkte att jag kan ju lägga mig där o "vila" sen att jag somnar är ju inte mitt fel....haha....


Nähä...nu ska jag fixa maten...spagetti o k-sås...vitlök så Ewa blir glad på jobbet....hehe....

Ha en skön lör kväll alla...o ni...gör inget jag inte skulle ha gjort

Ovido - Quiz & Flashcards