Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Patricia - 7 mars 2009 09:52

Ja har jag blivit gammal eller....

Ring så spelar vi, o korsord på lör morgon...vist har man blivit gammal då...haha

Låg i mon säng o hade  det mysigt...(enda mys i den här sängen)...

Nu är damsugning o torka golv som gäller....

Av Patricia - 7 mars 2009 07:56

Filmen va i går... Män som hatar kvinnor, vi va 5 st som gick iväg o vi alla tyckte den va bra.

Ronja drog till ärla i går, så jag hade en egen kväll sen när jag kom hem, men jag gjorde inte så mycket...

satt innne hos Sabina o snacka skit, o myste med Cazandra en stund,,,

Det är ju  oxå en mys grj som som kommit mer fram nu sen jag blivit nykter...

Att få vara faster o gosa.... så i natt ska hon få sova här...men säg inget...hon vet inte om det än....hehe...

Ska läsa tidningen nu.... men uppdaterar under dagen...Puss Puss

Ovido - Quiz & Flashcards