Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Patricia - 6 mars 2009 16:13

Simning idag, relaxen va stäng, o jag ville ju bubbla...

så vi sket idet...men bio blir det, ska bli kul iallafall va ju inte igår  man va på bio en fre kväll när jag är ledig...haha

men men... man är ju inte sämre än man kan ändra på sig...:-)

Sen är jag själv ikväll oxå ronja åkte till ärla o ska sova där....så undrar om man ska hitta på något skoj ikväll.... ;-)

blir väl hem o slänga sig i sängen efteråt....

Skriver lite senare o berättar om filmen va bra eller inte...

Puss Puss

Av Patricia - 6 mars 2009 07:23

ja får se om jag kan lura med mig min kamrat Titti, o simma idag...

har fan ont i juvet,  har haft det i 3 dagar nu...jaja inge gnäll....

Ikväll är det bio salongen som gäller...Män som hatar kvinnor.....Jag Min syster våran mamma Titti Ewa o Tuja vi är det som inkvartera oss i bio stolen....Ska bli kul, har hört så mycket om filmen, bara bra saker....

NU ska jag röka, invänta sonen som kommer snart efter en natts tjänstgöring....Min pojke är bäst....är så fucking jävla stolt över han .....

Puss o Kram syns på stan...

Ovido - Quiz & Flashcards