Alla inlägg under december 2008

Av Patricia - 11 december 2008 09:51

Jobbat i natt, o inte somnat än....

Varför.....Jo ska på jul lunch i Maria kyrkan, med följer....syster o mor..

Gott o trevligt, sen hem o sova en liten stund, är ju ledig inatt så jag ksa ju kunna sova då...


Snön har kommit hit igen, hoppas den kommit för att stanna ett tag nu

Är ju så himla fint....

Ha en underbar dag....Kramar

Av Patricia - 10 december 2008 17:15

Mmmm min middag i dag blir delikat....

korv o bröd, är så gott o sen är jag lite lat oxå...

Har ju jobbat inatt, o ska jobba med så jag orka inte ställa mig o koka mat...

Ronja är dålig så hon håller sig till blåbärs soppa o banan idag...

Hoppas ni alla har haft o kommer att ha en bra dag/kväll...

Puss o Kram

Av Patricia - 10 december 2008 08:33

Ja nu har jag gjort mitt första n att pass, så jag är trött

'Ska bli skönt o få lägga sig..

Skriver en rad senare när skönhets sömnen infinnit sig..

Av Patricia - 9 december 2008 07:25

Mig själv en kram...

tror jag behöver det idag...

Idag börjar min vandring mot ett bättre vetande...(hoppas jag)

Ja ni alla kan oxå få vara med o krama denna goa nalle björn...

Av Patricia - 8 december 2008 15:01

Hitta lilla Pingu på datan, drömde mig tillbaka när Robin va liten

det va hans favorit barnis....Kan förstå han, tycker han (Pingu) är så söt...

O när man kollar på han, så säger han inte ett vettigt ord, men ändå förstår man vad han säger.... *L*

Beskåda o dröm er bort en stund...

Av Patricia - 8 december 2008 07:13

Mån morgon o ny vecka...härligt....*L*

Possitiva Märta är det jag det...haha


Ska snart se till att Ronja kliver upp, o går till skolan, o jag har en hel tvättunna...igen att ta hand om...

Men men...sånt e livet...

Händer väl inte så mycket här idag...

Skriver mer se n..Puss puss

Av Patricia - 7 december 2008 17:33

Ja inatt sov jag o Ronja hos min syster...

Hon är såååå snäll, bjöd på pizza och en massa godis mys...

Vi kolla på film, An American Crime en jätte bra film...otäck o spännade film.. Rekomenderas....


Nu har jag varit inne o tvättat köks fönsren hos bror, satt upp röda gardiner...skapat lite julstämning...Bettan o Ronja har städat hela lgh....

Ska käka lite nu...o sen kolla tv...Men ni alla får ha en skön sön kväll....

Kram....

Av Patricia - 6 december 2008 09:12

Måste lära mig att bli min bästa vän, till mig själv...

Måste lära mig o våga vara Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards