Alla inlägg den 4 april 2009

Av Patricia - 4 april 2009 13:17

Jobbat i natt....vakna först av att jag va tvungen på toa...

öppnar fan knappt ögonen, gör det jag ska , sen djup dykning tillbaka till sängen igen...

Somnar precis om, då ringer tel fan..... ok nu va det ett viktigt samtal, men iallafall..... så kände jag att det itne är meningen att jag ska sova mer...

Är hundvakt till Wille sen igår, det har funkat jätte bra, lite undrande va han när vi gick hem i morse, men sovit jätte bra har gjort...

Han vakna före mig, o hade krupit upp i Ronjas säng....han det lilla livet som är så rädd för alla....men det här är nyttig terapi för han...

Ronja sprang o kissa o bajsa med han, så jag kan bara softa ett tag till....

Ska fika lite o bada.... (nähä ovanligt).....

Skriver mer imorogn...när Taco kommit hem till oss.. Puss o Kram




Ovido - Quiz & Flashcards