Alla inlägg den 8 april 2009

Av Patricia - 8 april 2009 13:07

Ja blev erbjuden en tvåa i samma trapp som jag bor i nu

tusen kr billigare blir hyran, visst jag får campa i vardagsrummet en tag, men sen när 'Ronja flyttar då har jag ju ett sov rum.


Ska hoppas jag få titta på den snart så jag kan till 100 bestämma mig...

men som vanligt ha rjag nog redan flyttat in i mitt huvud...haha.

u ska jag ge Taco lite mat, sen blir det till o sova...känner mig helt slut idag....

Uppdaterar lite senare...kram

Av Patricia - 8 april 2009 07:03

Mmmmm som det nu har varit sen Taco kom in i mitt liv....så får man lov o gå upp....

Inatt har sovit jätte bra, va ute med han runt 23 i går kväll sen sov han till 6 i morse, o inte en gång har kissat inne inatt...så duktig min lille parvel...

Nu sitter jag o väntar på o gå ut en sväng efter maten...men han blir lite slö när han  käkat....så vi väntar en stund o sen tar vi en promenad runt huset...haha inte så värst lång....men det blir väl längre ju mer tiden går...


Hoppas solen kommer fram idag oxå, vi ska beställa pizza o käka ute i dag har bestämt, om vädret tillåter det vill säga.....


Ni får en skön dag idag...o snart så är det dax...o ta kvasten bort mot horisonten...Kram kram...skriver mer sen...

Ovido - Quiz & Flashcards