Alla inlägg den 12 april 2009

Av Patricia - 12 april 2009 20:19

Ja nu har jag haft nmiddags gäster, känns roligt o göra sånt, ha rju inte hänt alltför mån ga ggr....oftast har jag ju varit antingen full eller bakis som en gnu idag...så då har jag inte orkat varit trevlig o haft middags gäster....


Men nu är jag o Taco helt slut, Ellas mamma had esin tik med sig, o min kille blev ju helt till sig.....han sprang runt henne hela tiden...men det gick bra, hon va en riktigt duktig tik....stod ut med mycket....fast inte så konstigt.... hon tillhör ju kvinno släcktet...o det är ju så vi funkar, vare sig vi är mänsikor eller djur...


Nu säger jag godnatt....önskar er en fortsatt trevlig sön kväll....Puss o Kram

Av Patricia - 12 april 2009 06:20

Idag kommer Robin Ella hennes mamma o bror, min mamma o syster på lite påsk middag. Inge allvarigt men lite köttbullar potatisgratäng, ägg sill o sånt lite smått o gott. Ska bli trevligt.


Igår blev jag inbjuden på mat hos Sabina, o det är ju trevligt o få sitta o snattra med dom en stund....Hampus är ju inget direkt matvrak, han åt två smörgåsar med leverpastej, maten låg fint orörs kvar på tallriken, kom på att han är en riktig frukost människa istället, då gillar han o äta, resten av dagen klarar man sig ändå...haha....

Cazandra har blivit stor, märkte det igår när hon uppskattade en fin dukning, o gav sin mor en glad kommentar över det....


Gjorde ordning balkongen i går så nu blir det mycket sitta där... känns skönt o kunna utnyttja den igen.


Va föresten o titta på lgh i fre, o den va ju helt OK, så ska ringa <Marie på tis o tacka JA...så då blir det flytt den 1 juli....ska bli roligt....

Nu ska ajg ge Taco lite mat, sen kanske få lägga mig en liten stund till, måste ju börja o skala pot till gratängen sen....

Hoppas alla haft en lugn o skön påsk....Kramar tills vi hörs igen.

Ovido - Quiz & Flashcards