Alla inlägg den 27 april 2009

Av Patricia - 27 april 2009 06:13

Vakna nu kl 6, känner mig utvilad o skön...

ut med Taco, fika lite.... vänta på min duktiga son som kommer från arb snart. Idag kommer Lotta o ska lära mig hur jag ska  förhålla mig till Taco när han får sina damp ryck...sen blir det blir det stan en veva med Ewa (rimmar bra) kolla  om jag hittar något fint o ha på mig när vi ska åka till Gotland......

 Tog en liten dust me dhnden i gårkväll, han hade varit ute o grävt i sandlådan ...o va jätte smutsig om tassar o päls.....hehe fram med duschen, Ronja höll honom jag spola av han....sen fick ett riktigt damp spel. sprang fram o tillbaka från rummet ut i köket, tbx upp i soffan (o den lärde han sig komma upp i går) o kraffsa iden hoppa ner o sen ett varv till.... sen tvär somna han brevid mig i soffan....tulle lite....


Nu skajag ut o ta en cigg, på balkongen alltså....Skriver mer sen...kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards