Alla inlägg den 17 april 2009

Av Patricia - 17 april 2009 16:37

Mmmmm va på stan med min syster idag,.... först blev den en mjukglass o kaffe på 21:an, sen strosa vi runt lite o kolla på kläder...

Hitta en så gooooood parfym, av Naomi Campell.... o bara för att jag är sååååå snäll, eller kanske min syster är sååååååååååå snäll....skita samma fick jag den av henne iallafall....

Så nu gott folk, kan jag lukta gott i sommar.....


Puss o kram...o tack min kära syster

Oj

Av Patricia - 17 april 2009 16:27

va verkligen länge senjag satte mig ner i skrev ett par rader.

Men inte så mycket har hänt, mer än att Taco växer, morrar skäller naffsar kissar...... Han är himla duktig, vi går ut sista gången runt kl 22 , sen sover han till mellan 7 o halv 8 på morgonen. Oftast har han inte kissat något inne på natten, men då är det bar ao hoppa i skorna o ut.... hur man ser  ut är mindre viktigt...haha...

 Ska nu lägga mig en stund på soffan o bara vara ett tag....själv blir man i kväll..., så man kan göra sig en tidig kväll oxå....  CSI är väl det som är något o se på TV.....


Puss o Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards