Alla inlägg den 7 april 2009

Av Patricia - 7 april 2009 17:33

Ja det är det o tugga kartong....

Man får va glad för det lilla tänker Taco...haha

Har haft en underbar dag ute i solen, låg på en filt med hund o barn...ja min kompis oxå kom ut o bjöd på kaffe....gulliga du Titti...älskar dig...hoppas du vet det.....

Har oxå varit på kalas o firat våran Sara ....glass kaffe o bullar...smaka himla gott det....


Ska snart börja med maten....känns att man varit ute länge idag, börjar o bli lite trött....

Ha en skön kväll.....Skriver mer imorgon...kram kram

Av Patricia - 7 april 2009 11:08

Gick o la mig i gen sen när han ätit  o vart ute igen...

sov mellan halv nio o halv 11, inga olyckor på golvet...han är så duktig...min lilla kille....

ska klä mig nu o gå ut o sätta mig i solen en stund....

skriver mer sen

Av Patricia - 7 april 2009 06:18

Sovmorgon...fick sova ända till kl 6, men då kan jag lova han va kissnödig...

sprang ut en stund, sen in...hörde han skällde för första gången i dag...så sööööt....

När jag kom in upptäckte jag dom små olyckorna han åstkommit i natt...men som sagt...ska den som ger sig...han blir snart rums  ren...

Nu ligger han o gnagar på sitt ben som Ronja köpt, han ska få mat kl 7.

Ska fika lite nu... men skriver mer under dagen...

kram

Ovido - Quiz & Flashcards