Alla inlägg den 6 april 2009

Av Patricia - 6 april 2009 20:33

Tre kort (finns på min dotter  Ronjas sida, länk på min sida)

på Taco finns....

Har mest varit ute, haft lite folk här som ville hälsa taco välkommen hem...

Plus grannens hud som skällde ut Taco...han blev jätte rädd o skulle springa in.... Nu sover han helt utslagen mitt köks golvet....o han är så go....min lilla pojke....*ler*


Ska fösöka komma i säng skapligt, ronja får ta sista passet i kväll....

o hoppas han sover lite längre i morgon....men men den som lever får se...

ska bada nu...sen äta någon macka...haha hinne rinte med o käka....

o det är ju itne någon nacktdel.... :-)

Hörs i morgon alla ni som  läser min blogg....Puss o kram

Av Patricia - 6 april 2009 04:50

Ja nu så har vi fixat första dygnet...

Igår gjorde vi inte annat än satt o sa...Ååååå va söt han är, titta på han...

Han gillar o springa ute i sitt fina koppel han fick...halsbandet kliar o tugga i remmen är jätte gott.....

 Gick o la oss vid 23 tiden, o han sov inne hos mig i sin lilla låda, sov till mellan 4 o halv 5.Jag vakna av att det luckta hund bajs...o rätt som jag har så låg det en liten hög på den enda matten som va kvar i sov rummet....haha

så på med byxorna, o ut en snabbis....

men nu är det ju så, har jag vaknat o gåt UT...ja då har jag ju vaknat så det blev kaffe o en cigg....sitter nu o tittar på han där han ligger på filten o sover.....

ska ta med han in o lägga mig en stund...kommer inte o somna...men man kan ju blunda lite...


Uppdaterar under dagen....hur som  helst...ALLT känns kanon...o känner att det komme ro bli bättre o bättre bara man har lite tålamod...

 Puss o kram alla morgon pigga.....

Ovido - Quiz & Flashcards