Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Patricia - 9 januari 2009 14:35

Mmmmm alldeles för mycket va det...

Men  har ett mål -16 hoppas jag att jag ska nå snart nog....

Köpte en vecka soppor idag, så det är bara o kämpa på...

Ska lägga mig en stund nu, man blir det när man vaknar vid 4 ....

Skriver mer sen...

Puss <Puss

Av Patricia - 9 januari 2009 05:15

mmm vakna runt 4 o omöjligt o somna om...

svettas, fryser....kissnödig...törstig..kaffesugen o sist men inte minst ...röksugen....

Så upp o satte på kaffet, ska snart ut o ta en cigg  oxå...

Sen ska jag upp till mor o hämta Cazandra o Hampus, ska lämpa av dom på fritids respektive dagis....


Sem ska jag på mitt möte kl 11, o sen ska jag iväg o väga mig o köpa nya soppor till mig....

Skriver mer sen.... Kramar i massor till er alla

Ovido - Quiz & Flashcards