Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Patricia - 16 januari 2009 23:20

Gick här med stora arga ögon....

Hade ett sånt sug efter salt....asch skit samma tänkte jag...

Tog fram mikro popconr, in i 3 min slog upp halva påsen salta med halva karet....tröck i mig dom...o känner mig hel NÖJD....

Nu ska jag bortsa tänder o hoppa i säng.

Vänta på dottern kommer hem efter sin krog sväng... när mamma slutat börjar barnen...haha

Av Patricia - 16 januari 2009 18:18

Alla ni som väntat på mitt resultat.... men det blev bara 3,4 kg ner...

samanlagt ca 8 kg på två veckor....så det kanske inte är bara....

men kändes lite lite.... bara o ta nya tag...kör nu en vecka itaget tänkte jag, känns inte så avlägset då....

Ha en skön helg...o ni som ÄTER.... skänk mig en tanke.... :-)

LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards