Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Patricia - 31 januari 2009 19:03

Mmmmmm vain till min son....

Gillar itne att mina barn är sjuka, även om dom inte är sååååå sjuka....

Men men man måste ju arb iallafall, han är väl lite för stor för att jag ska få vabba för han....haha,,,förstår min mamma nu, när hon säger att ens barn aldrig blir riktigt vuxna...men va då.....jag bryr mig ju iallafall..... mer än andra kanske....


Nu ska jag iväg till jobbet....sista natten sen lång ledig....ända till torkväll....

Puss puss....ha en trevlig lör kväll.....

Av Patricia - 31 januari 2009 14:56

Ja det hade jag i morse när jag gick hem från jobbet.

Lånade vikter av Ewa, sånna man sätter runt anklarna, ett och ett halvt kilo st vägde dom....

När jag kom här utanför så orka jag knappt lyfta bennen...haha....

Men men blir ju lättare ju mer jag går med dom....


Jobbar i helgen, så jag har nyss vaknat, Ronaj är med sin far vet ej om hon kommer hem idag eller imorogn, det visar sig.

Nu ska jag kolla till min son som ligger inne hos sig o är sjuk...troligtvis har han fått influensan....


Kan även tillägga att mitt Januari har varit en skön  mån.... mår skit bra, o ska så fortsätta i resten av mitt liv.....Puss o Kram alla goa mäniskor....

Ovido - Quiz & Flashcards