Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Patricia - 26 januari 2009 15:46

Ja bara o tuta o köra, går av tor morgon....

Sen blir det Ikea o nattmöte på kvällen, sen jobba fre-sön morgon...

Men en sån ung tjej som jag, fixar ju det lätt....haha.


Har ju börjat gå till jobbet på kvällarna, o det känns skönt.

I morse  gick jag hem oxå, men min son tyckte väl synd om mig, så han hade fixat busspengar o kom upp med på jobbet imorse innan han skulle börja jobba....min fina pojke, alltid så omtänksam.....Älskar dig....

Inatt ska han oxå jobba, men nere på gruppboendet ska han vara.....

Sen imorogn bitti är det samtal igen...så en promenad o sen hem o sova hela dagen igen...så skönt....

Nu ska jag sänka ner min kropp i ett bad...slappa lite dricka min påse o bara vara..... Love to all......

Ovido - Quiz & Flashcards