Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Patricia - 21 januari 2009 17:42

Ja  visst är jag duktig...hehe


Behöver ju inte använda alla ord, ni som känner mig vet vad jag menar...

Tar det lite försiktigt med orden....Puss Puss

Av Patricia - 21 januari 2009 14:57

Sitter här med en jordgubbs soppa...god men lite tråkigt...

fast snart fre o vägning igen... *ler*

Funderar på o köra en delad kur, dricka två påsar o äta en gång om dagen...

men måste se vad vågen visar först.... har ju mitt mål o nå...o vill helst att det ska gå snabbt, så innebär det svält en stund till...så ska jag nog göra så... men fan vad jag längtar efter MAT....en elefant skulle lätt slinka ner haha....

Har börjat o gå till jobbet, iallafall minst en av nätterna jag jobbar, försöker sen promenera lite till hus behov övrig tid...

Nu ska jag bada....vakna...röka...sen är det snart dax o arb igen...

Skriver mer imorgon...Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards