Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Patricia - 17 januari 2009 23:02

Ja nu har jag varit hos _Ewa...

Spela ett skit skoj spelel, Helt hysteriskt tror jag att det hneter..

Skit kul, skratta så jag nästan kissa på mig....


Titti  kom  ner o tog en fika...alltid lika trevligt.....o att man för en gång skull (blink) fick vara i fred...Ronja är inne hos Robin o Ella....tror dom är lite festa sugen idag igen....haha....dom lär sig väl så småning om....bakis är inte roligt....


Fick hem min tvättmaskin idag....så fin är den...

Ska försöka den inkopplad till veckan..... sen ska här tvättas...haha

Nu är det dax för den sista påsen.... sen blir det borstra tänder röka o lite tv tittande, innan man slår igen dom blå för idag.....


Vill även säga att det känns såååååå skönt att vakna varje morgon utan ångest fylleskakningar o illa mående....glad åt mitt nya liv....


Love too all my chilldren..... (tror det stavas så )

Av Patricia - 17 januari 2009 12:08

Ja tänk vad lite salt kan göra...

Nu eftersom jag fick det igårkväll, så känns det mycket lättare idag...

Nu har jag inga problem med o dricka mina soppor igen..


Nu går jag här o väntar på att min tvättmaskin ska komma, höll på

o fixa plats för den igår.....

Ska bli skönt o kunna tvätta när man känner att man vill....


Sen ikväll ska jag hem till Ewa o umgås med med henne, Petra o Lowisa....

myskväll...:-)

Skriver lite senare.....Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards