Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Patricia - 23 januari 2009 20:18

Tjaba tjena....

Nu är det fre kväll o jag sitter här vid datasn o kan inge annat....

Själv är man oxå...så skönt.... ibland....tyst o stilla är det.

Bjöd in Robin o Ella på mat (ska ju äta i helgen ) kokt fisk o äggsås till sonen o mig, Ella fick fisk bullar....o som vanöigt....så himla gott...

Ronja drog ut med Sandra, tror dom skulle till ärla en sväng...


Ska nog klä av mig (blink) o lägga mig i ett skönt bad


Ville oxå tilllägga att jag mår såååå himla bra i min nykterhet,,,, känns så skönt..... :-)

Pjuss pjuss

Av Patricia - 23 januari 2009 09:54

1jävla kg minus bara.....fattar ni...kämpar som gnu o sen blir det som ett slag vid örat....

Men dom säger ju att muskler väger mer än fett.... får väl hålla fast i det den här veckan....

Har bestämt att jag ska i allafall äta lite i helgen, så det blir lite fest iallafall.. :-)

Nu hade dom fått in smaken choklad mint, o denhar jag inte druckit på hela tiden...så det är ju lite possitivt iallafall.....

Nähä...ska sluta gnälla nu, det är som det  är....

Kram...ha en skön helg alla

Ovido - Quiz & Flashcards