Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Patricia - 29 januari 2009 16:25

Nä men fan man kan handla när man går på Ikea o billiga Nisse. Köpte fler tallrika till min svarta servis, o 6 glas...så fint...någon som vill ha mat...*ler*

Sen på Nisses köpte jag en tröja, KALASBYXOR o lite annat smått o gott...

Nu är jag trött, o har lite ont i ryggen...ska vila innan det är dax för att gå på natt möte ikväll...

Min snälla dotter tog hand om tvätten...Tack Ronja...du är bäst...

Älskar dig...Puss o Kram

Av Patricia - 29 januari 2009 07:30

Halv 5 ringer tel i går...

Min chef är på andra sidan tråden, Pica är du på G eller frågar hon...

O jag börjar gap skratta, inte igen skriker jag.....Jo säger hon, o jag har en en gång glömt att jag har en kvälls tur.....

Min snälla snälla kompis Titti o jag skulle spendera våran e-m, kväll ihop...

istället fick hon köra mig i ilfart till arb....

Väl där, så gick ju tiden snabbt....jobbade ju bara till kvart över 9....


Nu idag är det Ikea som gäller.....kul kul....

skriver ikväll sen...Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards